Servicedesk

I vår Servicedesk får dina anställda snabbt och effektivt hjälp med datorrelaterade frågor. Via telefon eller e-post finns vi bara några sekunder bort närhelst användaren behöver oss.

Slutanvändarens skrivare, mail och applikationer. Uppdatering av mjukvaror och antivirus, verifiering av backuper från klienten och nätverksproblem. Det är bara några av de saker vår servicedesk kan hjälpa till med.

Kunder i vår servicedesk tilldelas en ansvarig tekniker som har huvudansvaret för ert företag. Utöver det har hela vår övriga supportorganisation uppdaterad kunskap om er som kund vilket gör att ni har tillgång till snabb hjälp oavsett om "er" tekniker finns tillgänglig eller inte.

Du kan även kombinera vår servicedesk med vår tjänst för it-drift. Det gör att du får en fantastiskt effektiv kombination. Vi har då även överblick över er servermiljö vilket gör att vi snabbt kan ge användaren svar på var ett eventuellt fel ligger.

Vår servicedesk ger dig tryggare och mer effektiva anställda då de har en och samma leverantör att vända sig till om problem uppstår. De behöver inte fundera på vem de skall ringa när ett fel uppstår.

Serviceandan och goda råd får du på köpet.

Kontaktformulär

Kontakta oss gärna via formuläret för att höra mer om vår servicedesktjänst.

Kontakta oss

DGC Internet Border AB

Sveavägen 145, plan 5 (Receptionen)
113 64 Stockholm

Telefon: 08-410 331 00

Om oss

DGC Internet Border är sedan 2002 en av Sveriges ledande IT- driftsleverantörer. Huvudkontoret är baserat i Stockholm, Sverige.

Copyright © 2016 DGC Internet Border AB